دانلود پرسشنامه استاندارد بازاریابی دهان به دهان
دریافت پرسشنامه استاندارد بازاریابی دهان به دهان
دانش پژوهان گرامی ،محتوای این فایل پرسشنامه استاندارد بازاریابی دهان به دهان می باشد که با فرمت ورد تهیه و تنظیم گردیده است.پرسشنامه استاندارد بازاریابی دهان به دهان دارای ۲۳ سوال در ۵ بعد می باشد.
تعریف مفهومی متغیر پرسشنامه :
بازاریابی دهان به دهان فعالیتی است که از طریق دادن اطلاعات یک مشتری به دیگر مشتریان آنها را راهنمایی اطلاعاتی میکند یکی از قدیمیترین و در عین حال مفید ترین روش در علم بازاریابی بازاریابی دهان به دهان (Word of Mouth Marketing) که بهاختصار WOMM نامیده میشود است. در این مدل از بازاریابی یک مصرفکننده (Consumer) پس از استفاده از محصول و یا خدماتی، تجربه خودش را با شخص دیگری در میان میگذارد. حال اگر این تجربه رضایتبخش بوده باشد و فرد دیگر با اعتماد به شخص اول از محصول استفاده کند، یعنی از طریق بازاریابی دهان به دهان یک کسب و کار مشتری جدید کسب کرده است.
بر طبق مطالعات انجام شده ۹۲% از افراد، به پیشنهاد دوستان و خانواده، بیشتر از تبلیغها اعتماد دارند. این جمله نشان از اهمیت این مدل از بازاریابی داشته و کسب و کارها باید بتوانند دلیلی برای ایجاد گفتگو میان افراد و مصرفکنندهها پیدا کنند. گفتگو در مورد یک برند و یا کسب و کار در دو حالت صورت میگیرد. اول اینکه کیفیت یک خدمات به قدری میتواند بالا بشد که افراد بخواهند آن را به سایر دوستان خود معرفی کنند.
دریافت پرسشنامه استاندارد بازاریابی دهان به دهان
تعریف مفهومی متغیر :دارد
تعریف عملیاتی:دارد
مولفه:۵
سوالات:۲۳
تحلیل بر اساس میزان نمره پرسشنامه:دارد
روایی پرسشنامه:دارد
پایایی پرسشنامه:دارد
منبع:دارد
فرمت:word
تعداد صفحات:۵
پرسشنامه استاندارد بازاریابی دهان به دهان
پرسشنامه تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
پرسشنامه رایگان تبلیغات دهان به دهان