بلاگی برای سن فایل

معرفی و فروش انواع فایل های آموزشی

بلاگی برای سن فایل

معرفی و فروش انواع فایل های آموزشی



فایل بررسی جاذبه های گردشگری دهستان های رودبار الموت غربی و تاثیر آن در توریسم استان قزوین

دانش پژوهان گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پایان نامه کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی روستایی با عنوان بررسی جاذبه های گردشگری دهستان های رودبار الموت غربی و تاثیر آن در توریسم استان قزوین می باشد که با فرمت ورد با قابلیت ویرایش در 207 صفحه تهیه و تدوین گردیده است.

فهرست مطالب

چکیده
مقدمه

فصل اول : طرح تحقیق

1-1 - بیان مسئله 6
1-2-اهمیت وضرورت انجام تحقیق 7
1-3- اهداف تحقیق 9
1-3-1- اهداف کلی ..................................................................................................................9
1-3-2- اهداف اختصاصی ........................................................................................................9
1-4 - سوالات تحقیق 9
1-4-1- سوال اصلی تحقیق ......................................................................................................9
1-4-2- سوال فرعی تحقیق .......................................................................................................9
1-5- فرضیه های تحقیق 9
1-6- قلمرو تحقیق 9
1-6-1- محدوده زمانی ..............................................................................................................9
1-6-2 محدوده مکانی ..............................................................................................................9
1-6-3- محدوده موضوعی ......................................................................................................10
1-7- روش تحقیق 10
1-8-پیشینه تحقیق 10
1-9- نوع تحقیق 12
1-10- ابزار گردآوری اطلاعات 12
1-11 - روش تجزیه وتحلیل 12
1-12- محدودیت های تحقیق 14

فصل دوم : مبانی نظری تحقیق

2-1- تعاریف ومفاهیم .................. ....17
2-1-1- روستا وروستایی ...............................................................................................................17
2-1-2- دهستان .............................................................................................................................17
2-1-3- گردشگری ........................................................................................................................18
2-2- انواع توریسم ............................................................................................................. 20
2-1- توریسم تفریحی .....................................................................................................................22
2-2-2- توریسم تجاری ...................................................................................................................22
2-2-3- توریسم همایشی ................................................................................................................22
2-2-4- توریسم مذهبی ..................................................................................................................22
2-2-5- توریسم درمانی ..................................................................................................................22
2-2-6- توریسم الکترونیک .............................................................................................................32
2-2-7- اکوتوریسم ..........................................................................................................................23
2-3- توریسم روستایی……………..…………………………….................……24
2-4- ابعاد صنعت گردشگری …….…………….....................................…………......29
2-4-1- ابعاد اقتصادی .......................................................................................................................29
2-4-2- گردشگری واشتغال .............................................................................................................37
2-4-3- ابعاد فرهنگی واجتماعی گردشگری ..................................................................................39
2-4-4- بعد زیست محیطی گردشگری ...........................................................................................42
2-5- گردشگری وزیر ساخت ها. ....48
2-5-1- الف – تضمین امنیت فراگیر ..............................................................................................48
2-5-2- ب – گسترش فعالیت های تبلیغاتی ..................................................................................48
2-5-3- ج- ایجاد زیرساخت هاوزیربناها ........................................................................................49
2-5-4-د- ایجادتسهیلات لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی .............................................49
2-5-5-ه- گسترش مدارس ومراکزآموزش عالی جهانگردی وهتل داری و.......................................50
2-5-6-و- گسترش فعالیت های بهداشتی وپیشگیری ......................................................................50
2-5-7-ز- افزایش کمی وکیفی امکانات ترابری زمینی وهوایی و... ................................................50
2-5-8-ح- اصلاح وبهبود امورسازمانی وتشکیلاتی .........................................................................50
2-5-9-ط- تخصیص اعتبارات کافی و ملی استانی .........................................................................50
2-5-10-ی- ایجاد امکانات لازم برای خردسالان ............................................................................51
2-5-11-ک- گسترش امکانات TCI ................................... .......................................................51
2-5-12-ل- توسعه جایگاه خاص در بازارها......................................................................................52
2-5-13- م- فرصت های جدید شغلی ..............................................................................................53
2-5-14-ن- ایجاد در آمد ..................................................................................................................53
2-5-15-س- آسان سازی مدیریت مقصد ..........................................................................................53
2-5-16-ع- فراهم سازی امکان اتصال به سایر بخش ها ...................................................................53
2-6- مدل تحلیلی SWOT و پیشنهاد راهبردهای خرد وکلان .................................................53

فصل سوم : ویژگیهای جغرافیایی محدوده مورد مطالعه

3-1- تقسیمات کشوری …..57
3-2- وجه تسمیه....................................................................................................................63
3-3- پیشینه تاریخی الموت....................................................................................................64
3-4- وضعیت طبیعی..............................................................................................................64
3-4-1- اقلیم وآب وهوا ….64
3-4-2 - زمین شناسی دره الموت ….69
3-4-3-کوه ها وبلندی های الموت ….72
3-4-4- میراث تاریخی ….73
3-4-5- غارهای طبیعی ….75
3-4-6- آبهای الموت …75
3-4-6-1- آبهای سطحی ….77
3-4-6-2- آبهای زیرزمینی. .…78
3-4-6-3- یخچال ویا معدن یخ ….79
3-4-7- جانوران الموت …79
3-4-8- گیاهان الموت ........ .…79
3-4-8-1- جنگل ها، مراتع و پوشش گیاهی ................................................................................80
3-5- وضعیت اجتماعی ........................................................................................................82
3-5-1- جمعیت دهستانها (کل وتفکیک شده ) …82
3-5-2- زبان ….............................................................................................................................95
3-5-3- صنایع دستی........................................................................................................................95
3-5-4- اطلاعات فرهنگی ..............................................................................................................95
3-5-5- آداب ورسوم ومراسم اجتماعی ،مذهبی 96
3-5-6- غذاهای محلی ونوعی ازآن 96
3-5-7- مسائل آموزشی............................................................................................................96
3-6- وضعیت اقتصادی....................................................................................................97
3-6-1- مسائل اقتصادی 97
3-6-2- فعالیت ها یی روستایی ................................................................................................97
3-6-3- کشاورزی و دامپروری 97
3-6-3-1- دامداری ومرغداری 97
3-6-3-2- نوع بهره برداری وتغییرات آن 97
3-6-4- عوامل تولید ونقش آن در روستاها 98
3-6-5- نحوه تهیه وکود وبذر 98
3-6-6- ماشین آلات کشاورزی و دفع آفات نباتی زراعی..........................................................98
3-7- ویژگی توریستی......................................................................................................99
3-7-1- جاذبه های گردشگری 99
3-7-1-1-قلعه حسن صباح ........................................................................................................99
3-7-1-2- قلعه لمبسر ...............................................................................................................99
3-7-1-3- چنار خونبار الموت .................................................................................................100
3-7-1-4- دره نینه رود ............................................................................................................100
3-7-1-5- آبشار پیچه بن ........................................................................................................101
3-7-1-6- دریاچه اوان ............................................................................................................102
3-7-1-7- شاهرود .................................................................................................................102
3-7-1-8- قلعه شیر کوه ..........................................................................................................103
3-7-1-9- آرامگاه سنگی حسن آباد وشاهکوه .........................................................................103

فصل چهارم : تجزیه وتحلیل یافته های تحقیق

4-1- مشخصه های کلی پاسخگویان 107
4-1-1- گردشگران 107
4-1-2- مردم بومی 108
4-2- نتایج توصیفی – تحلیلی 108
4-3- روش شناسی ارائه راهبردهای توسعه گردشگری 128
4-3-1- مرحله اول، ورود اطلاعات .129
4-3-1-1- ماتریس ارزیابی عوامل محیط بیرونی (EFE) .129
4-3-1-2- ماتریس ارزیابی عوامل محیط درونی (IFE).............................................................133
4-3-2- مرحله دوم ، مرحله تطبیق..............................................................................................138
4-3-2-1- تشکیل ماتریس نقاط ضعف ،نقاط قوت ، تهدیدهاوفرصت ها(تدوین راهبردها)......138
4-3-2-2- تشکیل ماتریس داخلی وخارجی(IF)(مشخص نمودن راهبردهای با امنیت تر).......142
4-3-3- مرحله سوم ، مرحله تصمیم گیری ( اولویت بندی راهبردهای قابل قبول ) .................143

فصل پنجم :ارزیابی نهایی فرضیه ها - نتیجه گیری وارائه پیشنهادات

5-1- فرضیه اول........................................................................................................................ 152
5-2- فرضیه دوم .......................................................................................................................154
5-3- نتیجه گیری .....................................................................................................................156
5-4-پیشنهاد..............................................................................................................................159
5-5- پیشنهاداتی برای محققان آینده..........................................................................................159

پیوست ها و ضمائم (پرسش نامه خانوار روستایی و پرسش نامه مخصوص مسئولین روستایی )

فهرست منابع

چکیده انگلیسی

فهرست جداول

فهرست نمودارها

فهرست عکسها

فهرست نقشه ها

فایل -بررسی- جاذبه های گردشگری- دهستان های -رودبار الموت غربی -تاثیر آن در توریسم- استان قزوین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی