بلاگی برای سن فایل

معرفی و فروش انواع فایل های آموزشی

بلاگی برای سن فایل

معرفی و فروش انواع فایل های آموزشی

دانلود پرسشنامه بهزیستی ذهنی در قالب ورد

چهارشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۲۵ ب.ظ


دریافت پرسشنامه بهزیستی ذهنی

دریافت پرسشنامه بهزیستی ذهنی و زیر مقیاس های آن (هیجانی، روانشناختی و اجتماعی) از کی یز و ماگیارمو با فرمت word -قابل ویرایش در 4 صفحه

Image result for ‫پرسشنامه بهزیستی ذهنی‬‎

 

دریافت پرسشنامه بهزیستی ذهنی و زیر مقیاس های آن (هیجانی، روانشناختی و اجتماعی) از کی یز و ماگیارمو

مقیاس بهزیستی ذهنی توسط کییز و ماگیارمو (۲۰۰۳) برای سنجش بهزیستی هیجانی، روانشناختی و اجتماعی بکار میرود که از ۴۵ سوال تشکیل شده است.۱۲ سوال اول مربوط به بهزیستی هیجانی میباشد، ۱۸ سوال بعدی مربوط به بهزیستی روانشناختی می باشد و در نهایت ۱۵ سوال بعدی مربوط به بهزیستی اجتماعی می باشد.

بهزیستی ذهنی به ارزیابی و درک شخصی افراد از کیفیت زندگی شان(شامل کیفیت کنش های اجتماعی، روان شناختی و عاطفی آنها) اطلاق می شود(میرزایی،۲۰۰۷) افراد با احساس بهزیستی بالا هیجانهای مثبت بیشتری را تجربه می کنند.از گذشته، آینده خودشان،دیگران،رویدادها و حوادث پیرامون شان ارزیابی مثبتی دارند و آنها را خوشایند توصیف می کنند. در حالی که افراد با احساس بهزیستی پایین موارد مذکور را نامطلوب ارزیابی کرده و هیجان های منفی مانند اضطراب و افسردگی بیشتری را تجربه می کنند.

این پرسشنامه توسط کی­یزو ماگیارمو در سال 2003 طراحی شد که شامل سه بعد بهزیستی هیجانی (12 سوال)، بهزیستی روانشناختی (18 سوال) و بهزیستی اجتماعی (15 سوال) می­باشد.

روایی و پایایی پرسشنامه بهزیستی ذهنی

این پرسشنامه توسط گلستانی بخت (1386) روی 57 آزمودنی اجرا و اعتباریابی شد و ضریب همبستگی پرسشنامه بهزیستی ذهنی را 78/0 و مقیاس­های فرعی آن شامل بهزیستی هیجانی، بهزیستی روانشناختی و بهزیستی اجتماعی را به ترتیب 76/0، 64/0 و 76/0 گزارش کرد. ضریب همسانی درونی بر اساس آلفای کرونباخ برای کل پرسشنامه 80/0 و برای مقیاس­های فرعی آن به ترتیب 86/0، 80/0 و 61/0 به دست آمد.

تمنایی فر و معتقدی فرد (2014) ضریب همسانی درونی بر اساس آلفای کرونباخ برای کل پرسشنامه 63/0 و برای مقیاس­های فرعی آن به ترتیب 25/0، 70/0 و 61/0 به دست آورد.


دریافت پرسشنامه بهزیستی ذهنی

پرسشنامه بهزیستی ذهنی کی یز و ماگیارمو


پرسشنامه بهزیستی ذهنی مولوی


پرسشنامه بهزیستی هیجانی


تعریف بهزیستی ذهنی


بهزیستی ذهنی چیست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی